Daglig kommunikation

Mange virksomheder har i dag en virksomhedsprofil på Facebook, men af den ene eller anden årsag, bliver denne ikke udnyttet til fulde, eller måske endda næsten ikke brugt.

Ved at være tilstede, kan du i høj grad påvirke dine kunder og ikke-kunders holdning til din virksomhed, derfor er det også ærgerligt, hvis denne indsats ikke vedligeholdes.

Marketingfabrikken kan hjælpe dig med en konkret plan/kalender, der sikrer en god og aktuel tilstedeværelse på de sociale medier, og hvis du slet ikke har lyst eller tid til at håndtere din side, kan Marketingfabrikken også være behjælpelig med en løsning hertil.

På den måde er der ingen ubesvarede henvendelser, din kommunikation har et formål, og din virksomheds ansigt udadtil vil altid være friskt og imødekommende – altså vil du være tilstede.

Herunder kan du læse mere om, hvordan du kan være tilstede på Facebook.

 

Firmaside på Facebook

Med en firmaside på Facebook, tager du selv kontrol over kommunikationen angående din virksomhed. Du åbner op for at have et direkte talerør til dine kunder og potentielle kunder og får en nye markedsførings- og salgskanal.

For at åbne op for alle de muligheder Facebook kan tilbyde din virksomhed, starter det hele med en firmaside på Facebook. Du kan vælge at lave din side selv, eller Marketingfabrikken kan lave den for dig.

Når din side er bygget, står Marketingfabrikken klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan få mest muligt ud af siden, og på den måde styrke din forretning.

Den gode historie

Langt de fleste virksomheder har en lang række gode historier, som vil kunne blive brugt aktivt i kommunikationen på Facebook. Historierne kommer fra både virksomheden og dens medarbejdere, men ofte også fra kunderne.

Hvis disse historier bliver formidlet rigtigt, kan de styrke din virksomheds image, og relationen med kunder og ikke-kunder kan forstærkes.

Facebook tilbyder en række af muligheder til at forstærke effekten af historien. Det kan være video, karrusel-opslag, tekstbaserede opslag eller noget helt fjerde. Det er vigtigt at vide, hvordan disse former bruges mest effektivt, og det gør Marketingfabrikken.

R

Stærkere relation

Den gode historie styrker relationen mellem dig og dine kunder

R

Nye kunder

Den gode historie er med til at skabe nye kunder

R

Billigt og effektivt

Den gode historie kan i sig selv gå viralt, og nå ud til et enormt antal mennesker

Kommunikation for din virksomhed

Lad os tale om hvordan din virksomhed tilstedeværelse og indsats kan styrkes med god kommunikation.

En uforpligtende samtale