Facebook Ads Bureau Århus
Facebook Ads Bureau i Århus, som sikre dig relevant trafik
Har du en forretning i Århus og vil du gerne nå ud til flere kunder i lokalområdet eller måske udforske nye målgrupper andre steder i landet? Så er Facebook Ads den perfekte vej at gå. Det gælder uanset om dit mål er at få flere kunder, pleje dine eksisterende eller øge kendskabet til dit brand. Med Facebook annoncering har du næsten uanede muligheder.
For at få succes med din Facebook annoncering, kræver det dog at du har en stærk samarbejdspartner, som forstår hvordan Facebook fungerer. Det får du med Marketingfabrikken. Vi har flere års erfaring med Facebook annoncering og med vores placering i Viby kun et stenkast fra Århus, får du en tæt samarbejdspartner, som kender området.
- Søgemaskineoptimering (SEO)
- Google Ads
- Hjemmeside og webudvikling
- SoMe annoncering
Vi udnytter synergier mellem
Professionelt Facebook Ads bureau
I løbet af de seneste fire år er Facebook gået fra at have en million annoncører til at have seks millioner annoncører. Det betyder, at der er mere konkurrence ned nogensinde før, når det kommer til at lave de skarpeste og mest effektive annoncer, som skaber interesse hos brugerne. Derfor bør du overlade opgaven til professionelle og vælge et Facebook Ads Bureau til at varetage din annoncering på Facebook.
Til trods for den øgede konkurrence, er Facebook annoncering stadig en god forretning. Facebook er det eneste medie i Danmark, som har over 3 mio. aktive brugere hver dag. Desuden har Facebook bedre segmenteringsmuligheder end alle de andre medier – til sammen. Det åbner op for et kæmpe potentiale – uanset hvilken type forretning du driver.
Den øgede konkurrence mellem annoncørerne på Facebook betyder, at du som virksomhedsejer skal være mere opmærksom på, hvordan du bruger platformen, dvs. at du bruger de rigtige formater, de rigtige kampagnemålsætninger og vigtigste af alt; hvordan du får brugerne til at reagere på dine annoncer. Det kræver viden og erfaring og at man konstant holder sig up to date med hvilke tendenser der rører sig på Facebook. Det gør vi hos Marketingfabrikken.

Video på Facebook
Video fungerer godt på Facebook og Facebook vil gerne have, at du som annoncør bruger video. Facebook ved nemlig, at når brugerne ser video, så bruger de mere tid på Facebook, end hvis de ser billeder. Derfor kan der være store fordele i at oprette video content for dig som annoncør. Du betaler fx mindre for at vise annoncer med video end med billeder – netop fordi Facebook gerne vil have det.
Video skaber derudover mere opmærksomhed og en større grad af interaktion med brugeren og øger dermed muligheden for salg i sidste ende.
Du behøver ikke nødvendigvis lave en større videoproduktion for at komme i gang med videoannoncering på Facebook. Du kan nemlig tage det billedmateriale, du allerede har, og lave det om til videomateriale. På den måde kan du hurtigt og nemt komme i gang med videoannoncering på Facebook.
Hvis du vil være der, hvor det er billigst at få visninger, og hvor du har de bedste forudsætninger for at skabe opmærksomhed omkring din forretning, så bør du se nærmere på Facebook videoannoncer.
Forudsætning for, at dine annoncer er effektive og skaber værdi for din forretning, er dog at annoncerne opsættes korrekt. Det gælder uanset om der er tale om videoannoncer eller almindelige annoncer med tekst og billede.
Hos Marketingfabrikken har vi flere års erfaring med Facebook annoncering og online markedsføring generelt. Vi sidder klar til hjælpe din forretning i Århus med at opsætte kampagner og annoncer, som skaber værdi for din forretning.
Løbende optimering af dine Facebook annoncer
På Facebook gælder princippet om ”diminishing return”, eller faldende afkast som det kan oversættes til på dansk. Det betyder kort sagt, at jo mere du bruger de samme annoncer på Facebook, dvs. den samme tekst, det samme billede og den samme video, jo dårligere vil de løbende performe. Det problem opstår når du viser det samme materiale, til de samme personer. Jo mere du viser det, jo mindre effektivt er det.
Den bedste annonce i én uge er derfor ikke nødvendigvis den bedste i ugen efter.
Den problematik imødekommer vi ved løbende at justere og optimere dine annoncer ved bl.a. at forny indholdet i dem, så målgruppen ikke hele tiden eksponeres for det samme. På den måde sørger vi for, at du hele tiden får optimale resultater med dine kampagner
Værdi der kan ses på bundlinjen
For at få succes med Facebook annoncering, og SoMe annoncering i det hele taget, er man nødt til at have 100% styr på, hvor mange penge der tjenes og hvor mange der bruges. Med andre ord så handler det om at udregne den faktiske værdi, som Facebook annoncering har for din forretning. Og det er ikke helt så let, som man måske skulle tro.
Går du ind og kigger i Facebooks eget analyseværktøj, kan der meget vel stå, at du har tjent rigtig godt på dine annoncer. Går du derimod ind og kigger i Google Analytics, kan resultatet være et ganske andet. Mange virksomheder, som selv varetager deres Facebook annoncering, undrer sig over hvorfor den påståede fortjeneste ikke afspejler sig på virksomhedens bundlinje. Det skyldes, at Facebook har tendens til at overdrive værdien af sig selv.
Derfor har vi hos Marketingfabrikken en kritisk tilgang til Facebook Ads af natur. Vi har udviklet en tilgang, som gør, at vi altid har helt styr på, hvad du reelt tjener på dine annoncer i forhold til hvor mange marketingskroner du bruger. På den måde sikrer vi, at din annoncering altid er rentable.
Skal vi tage en snak?
Skal vi også hjælpe dig og din forretning med at få flere kunder ved hjælp af Facebook Ads? Så udfyld formularen her på siden, så kontakter vi dig og tager en uforpligtende snak om dine behov og ønsker.