SEO-Bureau Herning

SEO Bureau i Herning, som har fokus på mennesker og data

Hvis du er på udkig efter et professionelt SEO bureau, som kan varetage jeres SEO indsats, så er Marketingfabrikken et godt bud. Hos Marketingfabrikken hjælper vi en bred palette af virksomheder, store som små, fra hele Danmark, også fra Midtjylland og Herning. Vi kan hjælpe med at styrke jeres digitale synlighed, med det formål at øge væksten i forretningen. Vi har til huse i Aarhus og Odense, men samarbejder med virksomheder fra hele landet. Vi tager gerne en snak med dig, for at se om vi kan begynde et samarbejde.

Vil du samarbejde med os?

Udfyld formularen, så kontakter vi dig.

Marketingfabrikken squares
Marketingfabrikken squares

SEO er essentielt for alle virksomheder

SEO er essentielt når det kommer til online synlighed, og online synlighed er for langt de fleste virksomheder et afgørende parameter, når det handler om at tiltrække nye kunder og øge omsætningen. Det gælder uanset om din virksomhed har ambitioner om at tiltrække flere lokale kunder i Herning eller sælge til kunder over hele landet – eller begge dele. 

Når du vælger os som dit SEO bureau i Herning, starter vi altid ud med en grundig analyse af din nuværende situation, hvorefter vi, sammen med dig, sammensætter en løsning som er skræddersyet ud fra dit behov og dine ønsker. Vi er med dig hele vejen som en tæt samarbejdspartner, til at rådgive og sparre med dig. Du vil få en fast kontaktperson tilknyttet, som du altid kan hive fat i, hvis du har spørgsmål, input eller ønsker. En fast kontaktperson sikrer, at viden ikke går tabt, og at alle aftaler altid overholdes.

Mads Vindfeld Andersen fra Marketingfabrikken
Mads er grundlæggeren af Marketingfabrikken og vores Head of SEO. Siden 2015 har han arbejdet indgående med søgemaskineoptimering, og skabt stærke resultater for både små og store virksomheder, webshops, blogs og meget andet.

SEO er en langsigtet investering

SEO er en langsigtet investering i din virksomhed. Det betyder ikke, at SEO ikke kan give resultater på den korte bane, men det betyder, at de bedste resultater opnås ved kontinuerligt og vedholdende arbejde. Det betyder samtidig også, at SEO er en investering, som du kan høste frugterne af mange år ud i fremtiden, i modsætning til fx Google Ads, som er mere kortsigtet og typisk giver mere trafik her og nu. 

En kombination af SEO og Google Ads, og evt. Facebook annoncering, er for mange virksomheder den mest optimale tilgang til øget synlighed. De forskellige platforme understøtter nemlig hinanden på kryds og tværs. Google Ads giver eksempelvis værdifuld viden til det videre arbejde med SEO og vice versa.

En holistisk tilgang til søgemaskineoptimering

Som så mangler andre fagområder, handler SEO i bund og grund om godt håndværk. Der er ingen genveje eller smuthuller til succes med SEO, men der findes tricks og kneb, som kun erfarne SEO-specialister kender til.

Når vi arbejder med søgemaskineoptimering, gør vi det altid ud fra en holistisk tilgang. Vi fokuserer ikke blot på ét område, som fx tekstproduktion eller linkbuilding, men på alle de forskellige indsatsområder, som til sammen udgør SEO. Det værende bl.a. hastighedsoptimering, brugeroplevelse, tilgængelighed og meget mere. Det er summen heraf.